Kendra Sells Hollywood
Single Mom Hustle
After discovering a passion for real estate, Kendra Wilkinson sets out to impress her prospective new team at one of Los Angeles' top property firms.
Business or Pleasure
Kendra is offered a trial period with a real estate firm. Plus, she can't tell if one of her leads is strictly professional or has romantic intentions.
A hungover Kendra must keep it together when she teams up with Spencer for a listing appointment from a fan. Plus, she seeks help from an unlikely ally.
After a successful showing, Kendra celebrates too soon with a wild night out. Then her team feels betrayed when she goes to an opposing agent for help.
Time is running out and Kendra has yet to meet her qualifications to stay with the company. Given one last chance, she must choose between her kids and her career.