Kingpin
A powerful Mexican family in an illegal drug cartel faces challenges in a dangerous underworld and from the U.S. Drug Enforcement Agency.
El Velorio
Tio Beto refuses to endorse Miguel's ascension to power; a general wishes to renegotiate his terms; Agent Delia Flores redoubles her efforts to find a killer.
Miguel makes a multimillion-dollar deal with a heroin kingpin in Thailand; Dr Klein's estranged wife demands a large cash settlement.
Miguel learns his wife has kept a dangerous secret from him; a European doctor claims a new drug will increase the cartel's fortune; Chato begins an affair with a married woman.
A vengeful husband incarcerates Chato on phony charges; Agent Flores stumbles into another agent's territory.
Chato puts the business and his brother's family at risk when he seeks revenge against Police Chief Lazareno.