Last Squad Standing
For Love Or Squad
Competition in a tough physical challenge tears one squad apart, jealousy arises and histories are revealed as rival squad members Mike and Ivy get close, later someone must choose: stay loyal to their friends or follow their hearts.
New romances form in the house between rival squad members, causing big consequences for everyone involved, tension between the Detroit Players finally explodes, leading to a massive blow out that sends shock waves throughout the house.
A devastating loss in the challenge forces one squad to choose between friendship and strategy. Mike will do whatever it takes to seal the deal with Gia, Starrz realises he may be in too deep with Charmaine.
Detroit's constant infighting and hookups with rival squad members lead a teammate to breaking point. Also, the Jersey Bosses fight for leadership in their squad while the fear of another double elimination puts everyone on edge.