Lazy Boy Garage
Range Rover
Three best friends engaged in the world of international car `flipping' - where cars are quickly resold for profit in Lincolnshire. Jonny, Tom and Tim are on the hunt for classics and this time, work on Range Rovers.
The Lazy Boys track down a rare and well-preserved Opel Kadett to turn into a rally car, but have to change their plans when the car arrives from Spain.
Tim Glover finds a super rare two-door Toyota Carina as the Lazy Boys try to move into the Japanese retro car scene, but this time they may have bitten off more than they can chew.
Tom Ford sets his heart on a Ford Fiesta Mk1 from Spain and convinces the others to splash the cash - but there's a surprise in store then the Lazy Boys see the car in person.
Tom `Wookie' Ford thinks sourcing a cool retro van that someone can use to sell coffee in is a no-brainer, and the boys find a Renault 4F6 but they need to make a profit at the upcoming auction.