My Hotter Half
It's a battle of chic vs chinos as comfortable Dr Mike takes on his elegant Parisian wife Isa. Scottish wrestlers Mitch and Nicole bring their fight out of the ring.
Super-hot gym bunnies Deni and Toby both think they're the best. Uber-confident fashionistas Nelly and Shane feel the same. Someone's going to be disappointed.