Served! With Jade Thirlwall
Each episode sees Little Mix star Jade Thirlwall cook off against a drag star! They cook, eat, and spill ALL the tea. Surprise guests drop in and Jade's mam Norma will be crowning the winner!
Alyssa Edwards & The Vivienne
Jade is joined by Drag Queens Alyssa Edwards and The Vivienne, creating concoctions based around the themes; "80s Eleganza' and "School's Out Chic". Featuring special guest Kim Woodburn! (S1, ep1)
Jade Thirlwall is joined by Drag Queens Jodie Harsh and Baga Chipz for a culinary competition judged by Jade's mum Norma. Guest star Todrick Hall pops in for a chat too. (S1, ep3)