Overserved With Lisa Vanderpump
Lisa Vanderpump hosts celebrity guests al fresco at Villa Rosa for stiff cocktails, delicious feasts, and devilish fun; with themes like Diva Tea or a 'trip' to Tuscany, guests always expect the unexpected.