Nintendo 64 Quest
Change the System
Jay discovers rare NES prototype games for his journey that could break his bank account but could yield a ton of rewards too.
Jay's confidence is shaken when he encounters an unknown expensive game that goes for a seemingly obscene price. Will he take the plunge?
Jay eyes a boxed copy of Indiana Jones, but can he afford it and will the owner part with it?
Jay races to hit a trio of stores in Windsor, Ontario, starting with Digital Oasis, hoping to knock off as many games as possible, but what will racing to the stores cost him?