Our Wild Life
Welcome to the Family
With 80 animals and counting, the Abrams family home is bursting with life. So much so that the rest of the town of Pinetops can't help but take notice.
Bobbie Jo hears news of an exotic creature in need of a new home, and surprises the rest of the family with yet another new addition.
Jerry struggles to find some rest and relaxation at home as he and the family prepare for the grand opening of a new restaurant.
Naa Naa is honoured by the community and the family gathers for a family photo. Plus, Dillon gears up to follow through on his proposal plans with Hali.