Partners for Justice
Three sisters put up a noisy fight against their dead brother's wife over the exhumation of his body. Beom's autopsy reveals the man was murdered.
All evidence suggests Cha Su-ho is guilty of killing a woman inside her flat. Wanting to prove otherwise, Sol sets out to uncover answers.