Peter Rabbit
Peter embarks on a series of exciting adventures with his friends as he overcomes obstacles, outwits his foes and tries to be a good rabbit.
The Tale Of The Radish Robber
Peter and his friends try to find the perfect place to eat the radishes they took from Mr. McGregor's garden, but little do they know they've got a radish robber on their tails!
When Benjamin takes charge of a strawberry harvest raid on Mr. McGregor's garden, he learns that it's harder than he thought to be a good leader.
When Mr. Tod is trapped in Mr. McGregor's garden, Peter reluctantly agrees to help him escape, but soon learns that you should never trust a fox!
Peter tells an impulsive lie which leads Jemima Puddle-Duck into Mr Tod's clutches; he must act fast to stop her from becoming the fox's dinner.
Peter proves he's got what it takes to be part of the squirrel tribe when he competes for his own treetop hideout.