Portals to Hell
Jack Osbourne and Katrina Weidman explore locations that are purported to be doorways to the spirit underworld.
The Alaskan Hotel
Jack Osbourne and Katrina Weidman travel to Juneau, Alaska. They're conducting the first-ever investigation into a hotel that is linked to demonic activity.
Twin City Opera House
Jack Osbourne and Katrina Weidman head to McConnelsville in Ohio. They investigate a majestic old theatre rumoured to be haunted by a host of spooky spirits.
Jack Osbourne and Katrina Weidman travel to Wilder, Kentucky, to visit a honky-tonk. It is considered by many to be the most haunted place on earth.
Jack Osbourne and Katrina Weidman travel to Philadelphia to gain unprecedented access to one of the US' oldest and potentially haunted prisons.
Jack Osbourne and Katrina Weidman head to Pennsylvania to investigate a 19th-century estate rumoured to be brimming with paranormal activity.
Jack and Katrina head to Weston, West Virginia. They're investigating a notoriously haunted hospital that has a dark 130-year-old history.