Poyopoyo
Poyo earns the respect of the owners Farmer’s Market, and we meet Hide’s classmates Maki and Suzuki.
It is the start of the New Year, and traditional beans thrown for Setsubun affect the pets of Moe, Maki, and Suzuki differently.
Poyo is acting as a surrogate mother for the orphaned kittens, while the Saito’s search for adopters. But spending time with Poyo, each kitten is developing a unique trait.