Psychoville
The ominous message 'I know what you did' is received by five seemingly unconnected strangers. There's Mr Lomax, a blind recluse with an unusual hobby; Robert, a telekinetic dwarf; Mr Jelly, an embittered hook-handed clown; David, a serial-killer-obsessed man-child, and Joy, a deranged but caring midwife. Each of them may soon have to face up to their own mysterious past.