Safe Skies, Archer
Hiro (Jerome Ponce) is a focused young man who is about to head to Florida’s top flying school, where he hopes to fulfill his lifelong dream of becoming a pilot, while the carefree Yanna (Krissha Viaje) is more interested in having fun in the present. But when they begin a no-strings-attached relationship, Hiro and Yanna get more than they bargained for – as unexpected romantic feelings enter the equation. All of a sudden, their seemingly simple and straightforward fling begins to feel incredibly complicated. To make matters even more awkward, Yanna has a secret that could change everything between them. Things are about to come to a head as Hiro’s departure for Florida draws near. Is their relationship doomed – or could it be set for a surprising new chapter? This drama was based on a web novel of the same name from the “University Series” by Gwy Saldues.