Sara's Istanbul Delights
Sara La Fountain heads to Istanbul, where she discovers the local cuisine of the Turkish capital. She wanders the streets of the city, discovering its secrets and visiting interesting places, as well as looking for inspiration for her next dishes.
Sara's colourful journey continues as she focuses on the significance of yellow through a variety of cuisines in Istanbul. Her culinary expedition features both local and international restaurateurs who have made their mark on the city.
Sara's exploration of Istanbul through its many colours continues as she shifts her focus to blue. She sails through the Bosphorus, eats by the sea and visits an atelier to learn about a traditional form of Turkish painting.