A La Serife
Serife Aksoy puts the motto "Think Seasonally, Eat Locally" and the concept of zero waste at the centre of her life, as she creates colourful dishes, where nothing is thrown away.
The team samples a series of dishes involving the sweet taste of honey from Serife's land.
Whilst preparing bean based dishes, the team talks about different productivity tricks.
Serife shows various uses of corn as the team tries preparing a series of dishes.
The unique ingredient of marrow is the core of several dishes prepared by the team.
Serife creates a delicious pizza whilst exploring the possibilities of the humble tomato.