Saturday Club
Jamie can't understand why his neighbour, old Mr. Johnston is so grumpy and why he took his football. Can the gang help him to see things from Mr. Johnston's point of view?
Tian likes to work by himself in art class, but Granda helps him see the brilliant things you can make when you work as a team?