"SHOOK" is a Viki Original series featuring K-pop groups nominated for the 13th Annual Soompi Awards, hosted by Creator Fei. Each episode showcases different idol groups completing entertaining missions that reveal their unique personalities and talents. Groups like A.C.E, MVP, MAMAMOO, Oh My Girl, The Rose, and TRCNG participate in challenges ranging from dance choreography tutorials and K-pop knowledge tests to interview segments and English slang communication. The series offers fans an intimate and playful look at their favorite artists as they engage in fun, unexpected activities that highlight their individual charms. This 2024 South Korean variety show provides an innovative platform for K-pop groups to connect with audiences in creative and engaging ways.