Spider-Noir
Ben Reilly, a seasoned, down on his luck private investigator in the 1930s New York, is forced to grapple with his past life, following a deeply personal tragedy, as the city's one and only superhero.
Step Into My Office
Down-on-his-luck private investigator Ben Reilly comes across another PI working the same case. When the investigation takes a mysterious turn, the two detectives are forced to ask more questions.