Standing in the Time
Li Xiao (An Yue Xi), a passionate aspiring fashion editor, lands a job at her dream publishing house but is unexpectedly assigned to the proofreading department instead of her desired editorial role. Encouraged by department director Qian Wenfeng, she remains determined to prove her worth despite feeling undervalued. When Zhou Zi Mo (Xing Zhao Lin) enters her life, he brings unexpected support and friendship that helps her navigate the challenges of her current position. Through perseverance and unexpected connections, Li Xiao discovers that professional setbacks can lead to personal growth and surprising opportunities.