Stunt Science
A review of the most shocking and surprising stunts out there. Exploring why certain stunts are more dangerous and require a lot more skill than others and how they always look so impressive.
A kite surfer flies over Brighton Pier; an incredible homemade loop; a man is determined to set a new record on the scooter.
Experts break down the stunts of a BASE jumper, the human sling, the man in the washing machine, and the human fireball.
Experts break down a stunt trick from a Pixar movie, meet a jumping family, and a man who has gotten caught up in irrational nonsense and throws himself from a building.
Showing how a stunt from a James Bond film was performed. The team also attends a supersonic waterslide party and has an insightful conversation with a professional jetpack pilot.