The Change
Fifty-year-old mum of two Linda isn't exactly thrilled when she finds out she's menopausal. In an attempt to claim her identity back, she leaves her life behind to live in a caravan in the Forest of Dean.
The men decide to cooperate with the women's demands and Linda's vegan mushroom eel recipe is trialled.