The Color of a Woman
Two women at a cosmetics company compete for love and success using their unique talents. One of them uses her brain and intelligence, while the other takes advantage of her beauty and charisma.
Byun So Ra, a confident and independent woman excitedly races through her usual routine into a seemingly perfect day.
Feeling dreadful for having kicked out Wang Jin Joo, Byun So Ra calls her up first thing in the morning to apologise and invite her back in.
When Byun So Ra wonders why Wang Jin Joo adorns herself for work, she explains her theory of the vital role appearances play in the success of a company.