The Interrogator
Houston Homicide Detective Fil Waters uses his charm, intellect and down-home Texas style to get his prime suspect to reveal the truth.
Missing On Christmas Eve
A mother's worst nightmare becomes reality when her 12-year-old son is abducted on Christmas Eve. Detective Waters stops at nothing to solve this crime.
Overkill
A young woman finds her beloved neighbour beaten to death in her own home. However, she is determined to help Detective Fil Waters find the callous killer.
When two cab drivers are murdered in under a week, Houston is thrown into a frenzy. One of the homicides is caught on camera, and it seems a deadly duo are involved.
Detective Fil Waters recounts how a shocking lead caught on video led to him unearthing the killer of Aidee Reyna. Who murdered the mother-of-two?
A young mother is strangled to death in her bedroom while her son sleeps. Detective Fil Waters learns the victim's own mother was murdered 25 years earlier.