The Lake
Justin returns from living abroad after a breakup with his long-term partner, in the hope of reconnecting with the biological daughter that he gave up for adoption in his teens.
Tilt-a-Grrl
Justin brings his daughter Billie to the lake where he spent summers as a boy and finds that it's not so easy to forget the past in the small world of cottage country.
Game Night
Justin and Billie use an invite to games night at Maisy's for a chance at scheming her out of the cottage, but Maisy's no stranger to schemes or to Justin's BS.
The lake community scrambles to prepare for the Boathouse Talent Show, including Billie and her birth mum Teesa. Justin struggles to mend bridges with Billie and build new ones with Opal while Maisy remains wary of his intentions.
Things on the lake take a terrifying turn when Billie, Killian and the Quads use a Ouija board to track down the true history of the Murder Cabin.