The Man From the Future
When Nan Gong Yu (Derek Chang) returns home after five years, he accidentally meets Wu Jie En (Cheng Yu Xi), and they fall in love. Haunted by the tragic arson fire in 2012 that killed his brother Nan Gong Tian (Huang Shang Ho), Gong Yu discovers a time machine that could reveal the truth behind the devastating incident. As he contemplates traveling back to 2012, he must decide whether uncovering the past might jeopardize his present relationship with Jie En. This is a 2017 Taiwanese drama series exploring love, loss, and the potential consequences of changing history.