The Secret Lives of Mormon Wives
A group of Mormon mum influencers get caught in the midst of a swinging sex scandal that makes international headlines.
The First Book of Taylor
After the #MomTok swinging scandal goes viral worldwide, a shocking turn of events changes Taylor Frankie Paul's life forever; Whitney comes back from exile and more secrets are revealed rocking #MomTok to its core.
Allegiances are tested as a new Queen Bee of #MomTok declares herself; a provocative brand deal for Whitney brings religion vs. sexuality front and centre.
When one of the ladies commits a sin at a conservative party, the group is torn in two as they battle over the right identity for #MomTok.
A birthday trip goes wild after a scandalous game forces out the truth; Taylor finally confronts Whitney, leading one of them to question if they want to continue in #MomTok at all.
Taylor reveals her true feelings about a future with Dakota, Layla celebrates her divorce, and a new leader is nominated in Whitney's absence.
A wild trip to Sin City tests faith, friendship, and puts marriages in jeopardy.