This Guy Is the Biggest Mistake of My Life
Yui Sato (Airi Matsui), a contracted worker at Amagi Pharmaceuticals, struggles with life's challenges, especially after losing her beloved dog. At a local bar, her emotional breakdown catches the attention of Kyoichi Amagi (Mokomichi Hayami), the company's CEO, who coldly tells her to go home. Enraged by his disdain, Yui impulsively strikes him, leaving him on the floor. The next day, Yui is shocked to discover Kyoichi is her boss. Instead of firing her, he makes an unusual request that leaves her with no choice but to comply. Caught between fear of losing her job and confusion about her boss's strange demand, Yui finds herself in an unexpected and complicated situation. This is a 2020 Japanese romantic comedy drama based on the manga series by Shiki Kokonose, directed by Taeko Kikuchi and Kenji Kuwajima.