To Be Heroine
Being From Another World
Everyone around Futaba expects her to grow up and become an adult, but she's lost the ability to keep herself mentally balanced; at the bottom of her heart, her childish self is still there.
The Magic words
Futaba remains trapped in the mystical world, as more and more deadly assassins come to kill her.
Futaba reaches Hikaru's secret base; the team makes an assault on the centre of the darkness, only to be met with a terrible betrayal.
In the real world, Hikaru has disappeared, and everyone has forgotten he exists; Futaba visits his insane mother, hoping to get some answers.