Too Big to Fail
In the mid-2000s, Wall Street was booming: record high bonuses, multimillion-dollar salaries, a skyrocketing housing market. But in 2008, it all came crashing down--and brought the U.S. economy to the brink of collapse. From Oscar(R)-winning director Curtis Hanson and based on Andrew Ross Sorkin's bestseller comes this gripping drama about the financial crisis of 2008 and the inner sanctum of men and women who decided the fate of the world's economy in a matter of a few weeks. Treasury Secretary Hank Paulson, Federal Reserve Chairman Ben Bernanke and Federal Reserve Bank of New York President Timothy Geithner are three of the figures who played key roles in preventing a global meltdown unlike anything seen before.