Transformers Cybertron
Follows the heroic Optimus Prime and his army of Autobots as they face a new menace in the form of a giant black hole that threatens to swallow the entire universe, while the evil Megatron and his legion of Decepticons plan to take advantage of the situation in their endless quest for world domination.