Transformers: Robots In Disguise
Beleaguered Bumblebee must learn to lead in his own way as the Team struggles to bring in a brutish Decepticon whose stasis pod has been discovered by human authorities.
Sideswipe's loyalty to the team comes into question as he and Bumblebee track down a Decepticon crime boss named Thunderhoof.