Truck Dynasty
Florida's Apocalypse Manufacturing, owned by Joe and Ashley Ghattas, creates jaw-dropping custom truck builds for celebrity clients. But things are bound to get messy when your staff is your entire family -- who happens to be quite eccentric.
Welcome to Hellfire
Jerry Jr. offers free customisation to legendary chef Guy Fieri for an Apocalypse Hellfire truck he bought at auction. Frank locks in a custom deal.
F*cking Broncos
Pop's returning customer from Texas wants a Ford Bronco converted into a boat-towing, offroading-friendly pickup truck.
A one-of-a-kind Land Rover Defender build brings in big money, so Joe starts work on his passion project: the Boat Truck, a truly amphibious Jeep.
A repeat client wants a tall, monster-sized work truck, so the team decides to build the world's first-ever, truly lifted Hummer EV.
A repeat client has a wild request. When Joe changes how sales calls are handled, Ashley's family revolts. Can she quell the rebellion?
NBA superstar Shaquille O'Neal shows up unannounced at Apocalypse to order a custom 4x4 Juggernaut truck. Frank and Pop go into firefighter training.