Underemployed
Carefree college life is over for Sophia, Daphne, Lou, Raviva and Miles, and it's time to put their lofty goals, dreams and hopes for a bright future into action. But what happens when, a year after graduation, the five friends encounter a road to success that's littered with dead-end jobs, terrible bosses and romantic mistakes? They stick together, that's what -- old friends who establish a newfound camaraderie as they experience all the highs and lows that come with adulthood. Life is about living, so in that sense, Sophia, Daphne, Lou, Raviva and Miles can't complain that they're underemployed.
When Miles is hired on Daphne's first campaign, she worries his impulsive nature will jeopardise her job. Sophia's parents visit, and she struggles with revealing her new orientation.