VIP
Rin (Pooklook Fonthip Watcharatrakul) is a woman who appears to have it all: She is a key member of the VIP customer management team at a major Thai department store. The team caters to the store’s super-rich clients, providing private shopping sessions and exclusive services. As well as being successful, she is also beautiful, and has a dashing and equally successful husband – Pakawat (Pong Nawat Kulrattanarak), the team leader of the same management team. But her life comes crashing down around her one late night, she hears Pakawat having a heated argument with someone on the phone... Soon after, she receives an anonymous text message that reads: “Your husband is having an affair with someone from your team.” All of a sudden, Rin is consumed with suspicion, eager to find out who sent the message. She begins to suspect Pakawat may be cheating on her behind her back with someone she thought she could trust. Is Pakawat a love rat? And if so, who has he been cheating on her with…? This drama was based on “VIP,” a 2019 South Korean series of the same name. “VIP Thailand” is a 2023 Thai drama series that was directed by Mi Thanawat Panyarin.