Viral Hit
I Have to Become Stronger
After tasting viral success, Hobin and Snapper try to come up with ways to keep their new audience interested. However, when Hobin calls out Pakgo live on stream, he finds out he's not as ready for a fight as he thought he was.
In an attempt to retrieve his phone that has Bomi's precious contact info on it, Hobin confronts the couple who mugged him in a karaoke booth live on stream.
Pakgo bribes Snapper into convincing Hobin to come back to school; Hobin returns after a month of learning a new fighting technique.
With Pakgo finally out of the picture and a new video editor on board, Hobin and Snapper turn their attention to the next bully they are going to challenge.