WESS Diaries
Go behind the scenes of the World Enduro Super Series to meet the personalities who make all the action happen in the WESS.
Us and them
Portugal's Toyota Porto Extreme XL Lagares is packed with a variety of environments that no other event offers. Get to know the factory-backed riders and the privateer riders who take on this event.
Trèfle Lozérien AMV
In 2019, Jonny Walker was one of only a few non-French riders who finished in the top 10 of Trèfle Lozérien. Follow this diary of his race and see how his team-mates fared.
Even when they know the terrain and the crowd is on their side, there are no guarantees when riders are competing on their home turf. And Hixpania Hard Enduro is still one of the toughest races.
Red Bull Romaniacs is the toughest enduro event there is. Go behind the scenes with Taddy Błażusiak and Keith Curtis as they fight make it from the prologue and through the outdoor days.
For KTM's Nathan Watson, Hard Enduro is an entirely new opportunity. Hawkstone Park offers a unique challenge for riders and teams as they face the only cross-country event of the WESS season.