When I Was Your Age
I Didn't Have A Watch!
Paul completes domestic chores at the speed of light, but Lucette discovers that the work is botched. Sent to the 1950s, Paul helps Lucette prepare a surprise party for Frida's birthday.
I Never Would Have Denounced Anyone!
Paul uses a prototype robot designed by Primrose without authorisation, but it destroys the entire house. Paul accuses their dog Bisou. Sent to the 1980s, Paul accompanies Primrose as she presents her new invention in a competition.
After a ridiculous fall at the skate park, Paul slips away rather than listening to Yanissa's advice. Sent to the 1950s, Paul helps Maurice assert himself around those who discriminate against him.
Too busy watching his favourite show, Paul ignores Albert's invite to see Lucette's flowers. Back in the 80s, Paul encourages Albert to join a photography competition.
Seeing Paul being the only one at school without a trendy t-shirt, Maurice offers to buy one for him. In the '50s, Paul helps Maurice approach Solange, who does not seem to like him back.
Paul becomes addicted to video games, so Primrose takes away his gaming console. In the 1980s, Paul convinces Primrose to go to her friend's birthday party, so he can play Pac-Man there.