Work Out New York
Elite personal trainers in New York try to land top clients while indulging in romance and rivalries; the trainers are constantly adapting as their industry undergoes continuous change.
Survival of the Fittest
Elite personal trainers vie for top clients while indulging in rivalries and romance. Layla and Jay's romance loses some of its heat and Lena seeks guidance from indoor cycling instructor Holly. Rumours spread about a new trainer's background.
Feel the Burn
Questions about Joe continue to swirl as tensions between Layla and Jay build. Elsewhere, Noah hosts a GQ event which ruffles feathers among the trainers.
Lena hopes to take her career to the next level as she shows off her bikini body on competition day, a "bromance" develops between Noah and Joe, Courtney's issue with his shoulder could put his career in jeopardy.
Lena, Courtney, and Joe compete for centre stage at an audition and Lena fully intends to outshine the boys, while Joe's experience is put to the test.