Wynonna Earp
Wynonna Earp returns to her home town of Purgatory to fight against the demons that dwell there. She must destroy the resurrected souls who are taking over the town, as they wander in a state of unrest.
Purgatory
On her 27th birthday, Wynonna Earp reluctantly returns home to take on her family's legendary curse.
Keep The Home Fires Burning
After Doc Holliday unleashes a foul demon to target Wynonna's sister, she and Waverly hole up in the family home.
The apparition of Purgatory's blade-wielding barber, whom the Doc drowned several years ago, is at large and begins haunting Wynonna. With the penance-obsessed revenant on the rampage, will Waverly forgive Wynonna her self-centredness in time to save their necks?