Zoete Spruiten
Children give their opinion about all kinds of ingredients that children often don't like. However, Chef Roberta Pagnier always finds an original way to deal with these ingredients.
The kids are not very fond of chicory, so it's up to Roberta to convince them with her dish.
The kids are not very fond of Brussels sprouts, and Roberta must convince them with her dish.
The kids are not very fond of beets, so Roberta must convince them with her dish.
Today, the kids don't like podded peas. Can Roberta convince them with her dish?
Today, the kids are not very fond of tomato, and Roberta must convince them with her dish.
Roberta and Jochem are faced with a difficult task, as the children are not fond of mushrooms. Roberta must attempt to get the children to eat mushrooms with her culinary gifts.