Zumba
Join the dance-fitness revolution that changed the way we 'workout' forever. It's fun, effective and best of all? Made for everyone! People from all around the world have joined the calorie-burning dance fitness party and achieved amazing results - and now it's your turn! Learn from the creator of the Zumba himself, Beto Perez, as he takes you through the essential moves to get you dancing yourself into shape! Three easy-to-follow Dance Fitness Workouts: 1. Step-By-Step - Learn the basic steps of the four core rhythms found in a Zumba class; 2. Dance, Dance, Dance- Put those new moves to work as you rock out in this easy-to-follow 30-minute class; 3. Super Cardio Dance Party - Get a total body rush with this intense, high calorie-blasting workout with super cardio bursts in every routine.