Checo
This docuseries follows Formula One driver Checo in the leadup to the Mexico City Grand Prix 2022. Cameras provide up-close access to Checo’s training and preparations as he pursues a long-sought victory in his home country. Viewers will follow all the thrilling moments that could potentially culminate with Checo standing atop the podium at the Autodromo Hermanos Rodríguez.