Into the Lion's Den, Pt. 1: Lambs to the Slaughter
S3, E20: Crichton, Aeryn and Crais are received with honour aboard Scorpius's command carrier, with Scorpius promising amnesty in exchange for Crichton's cooperation on wormhole technology. Scorpius and Crichton are linked by neural receptor bracelets - however, Crichton is playing a dangerous game.