And Just Like That...
Old pals Carrie, Miranda, and Charlotte transition from the friendship they had in their 30s to a more complicated reality of life and friendship in their 50s.
Hello It's Me
At a long-awaited brunch, Carrie, Miranda, and Charlotte discuss all the new changes in their lives, including a conspicuous absence from their circle.
Little Black Dress
Miranda rushes to Carrie's side after a late-night call for help. Meanwhile, Charlotte tries to keep her emotions in check.
Upon learning of a surprising development concerning Big's ex-wife, Carrie seeks answers. Meanwhile, Charlotte worries about an unexpected revelation.
As Carrie takes steps to move forward, she meets with self made real estate broker Seema Patel. Meanwhile, Miranda and Nya bond over the realities of motherhood. Charlotte plans a high-stakes dinner party.
Carrie's friends rally to help her recover from hip surgery. Charlotte learns some surprising news about her daughter, and Che's words hit home for Miranda.
Carrie's giant leap for her future self helps her embrace the past, while a confession from Miranda shocks Charlotte. Also, Anthony asks Carrie for a favour.