Angel Beats!
In a realm within the afterlife, a band of teens fight to keep from being taken to the next level.
Departure
After a mysterious accident, a high school student awakens to discover that he is caught in some kind of violent afterlife.
With the aid of a genius hacker known as Christ, Yuri and the Battlefront decide to break into Angel's lair and steal secrets from her hard drive.
With the lead singer of Gldemo now obliterated, a replacement must be found. Yui tries desperately to assume the role.
To strip Angel of her scholastic power, Yuri devises a plan for the Battlefront to replace Angel's test results with bogus ones.
Otonashi and Kanade are locked up in a reflection room, while the rest of the SSS engage in battle with Naoi. Naoi reveals the truth about his unreal life.