Chillin Island
Under the pretence of a spiritual journey, Ski Mask and the hosts arrive in the red desert.
On his sprawling property, Gunna struggles to convey his love of the great outdoors, while the crew once again struggle to survive in it.
It's the end of the world; with water scarce and hygiene obsolete, only Coi Leray and Rosalía can save the crew.