Cornwall Air 999
Pilots and paramedics race to save lives across one of Britain's busiest counties in the summer. The Cornwall Air Ambulance crew protect holidaymakers and locals who have got themselves into trouble.
Paramedics treat a biker with a suspected broken pelvis and significant injuries to her left leg. Plus, an 87-year-old woman has cut her right arm on broken glass.
Paramedics are called to aid a member of the audience at Cornwall's iconic Minack Theatre. And, a holidaymaker is treated after being struck by a paddleboard.
Paramedics treat a diver who is experiencing symptoms of decompression sickness. And a 60-year-old man needs help after a nasty fall.
The Cornwall Air Ambulance crew search the coastline for an injured holidaymaker. And a cyclist suffers a serious cut to his head.
As visitors flock to the beaches, the crew respond to a call for a man distressed in the sea. And a man in his sixties has a heart attack on a popular beach.
In Newquay, a man has suffered a cardiac arrest, but bad weather means they can't use the helicopter. And a patient has serious leg injuries in a remote location.