Dinner Club
Michelin-starred chef Carlo Cracco undertakes six trips across Italy to rediscover its most authentic cuisine with famous actors for each destination.
Po Delta
Carlo Cracco and Fabio De Luigi navigate the flavours of the longest river in Italy; onions, Ferrara sausage and oysters are featured.
Apulia and Basilicata
Carlo explores two regions of southern Italy, Puglia and Basilicata, with Luciana Littizzetto. They prepare recipes with octopus and sheep entrails.
Carlo and Diego Abatantuono travel the lesser-known Sardinia in a vintage car; they taste a rare Sardinian delicacy, the goat fiddle.
Carlo and Valerio Mastandrea cycle along the Via Silente, discovering the simplicity of authentic cuisine.
Carlo and Sabrina Ferilli take an off-road vehicle to Maremma. Sabrina is distracted by the wild charm of Tuscan cowboys. Cinta Senese ravioli, Jewish cuisine and thermal baths.